Новий сезон з новими “цяцьками” та інтересами


Я (с) ursa

Я (с) ursa

В силу різних причин довелося цього року обновити свій фото-вело гардероб. Спочатку про фото – як можна було прочитати тут, мій Кенон А640 фотографує тепер африканські пейзажі і босоногих африканчиків, а отже постало питання його заміни. До зеркалок я так і не доріс, та й платити за фотоапарат більше 200 усд якось теж не хотілося – тому купив собі через форум Panasonic FZ-7. Вийшов такий собі, back to origins – бо моїм першим фотіком був Panasonic Fz-5, який я дуже любив і який мені вкрали декілька років тому (і, доречі, це саме він на більшості моїх аватарок).

Новий фото-друг

Новий фото-друг

З плюсів – зум 12х, довгограюча батарея (плюс я ще купив один акумулятор і автомобільну зарядку), знайомий і зручний мені інтерфейс, невеликі розміри.

З мінусів – після Кенона важкувато звикнути до кольорів Панасоніка, інтерфейс передачі файлів USB 1.1 (витягую картку і читаю фотки через кардрідер), основний екранчик має дещо занизьку роздільну здатність (фоткаю через електронний видошукач, там кращий), видимі шуми навіть на ISO100.

Зрештою всі фотографії тут тепер будуть з цього фотоапарата, тому плюси і мінуси читачі зможуть оцінити самостійно 🙂

Новий вело-друг
Новий вело-друг

Вело-гардероб я поривався змінити давно, але все якось було шкода прощатися зі своїм Unibike’ом. Все таки стільки кілометрів позаду(більше 8 тисяч), стільки спогадів і пригод.. Але життя – це рух вперед, тому місце мого головного вело-друга тепер зайняв Trek 6000. Принципово інший байк після Mission’а. “Залізо” Деоре по кругу, широка крос-кантрійна гума Maxxis (2.35″), механічні дискові гальма (ротори по 160мм), геометрія рами і тд – все це гармонійно вписується в мій теперішній світогляд. А саме – втікати з асфальту в ліс та на болота і там собі розважатися по повній програмі 🙂

На асфальті, зрештою, цей срібний монстр теж непоганий – хоч і крутити доводиться більше, але зате яка мелодійна гума! Для Даринки і її кріселка доставив багажник, який буде підримувати кріселко і не допускати тертя його об заднє колесо. Доставив також підніжку і задню блималку, відрегулював перекидки на сервісі, купив нарешті рукавиці – і сезон відкрито (хоч і пізно – бо практично всю весну просидів в відрядженнях).

Доганяй-ка
Доганяй-ка

Для перевірки своїх і велосипеда здібностей я вже декілька разів поблукав лісами Верещиці + взяв участь в перегонах “Доганяй-ка”. Враження – просто клас, хоча для вело-перегонів мені ще тренуватися і тренуватися. Але все одно було весело. На першому колі я видовищно полетів через руль і зробив на колесі отаку “каку” + трохи забив коліно(шолом “рулить”, бо ще б і голову так забив), тому доїжджав з постійним чирканням колеса об вилку і страшно змучений 🙂 Двічі обігнав чувака з Івано-Франківська (один раз оббіг його на гірці, а другий – по траві як комбайн лопатив шаленно :)), але й двічі “здав” позицію, бо “вмирав” на підйомі. Треба тренувати підйом. Треба тренувати підйом. Треба тренувати підйом 🙂

Заодно подивився на виступи Еліти – це такі мега-вело-монстри, які можуть 18км по гірках в лісі (з нормальним таким перепадом висот) гоцати в шаленному темпі і зовсім не стомлюються. Офігенсько!

Словом, отаке, наразі. Далі повинно бути 🙂

2 thoughts on “Новий сезон з новими “цяцьками” та інтересами

Залишити відповідь

