Euro2012 і дурні – нова біда українців


Welcome to Ukraine :(
Welcome to Ukraine 😦

Україна хоч і не Росія, але основоположні проблеми в нас подібні і давно відомі – „дурні та дороги”. Щоправда ми йдемо „унікальним шляхом”(с) і тому віднедавна вибороли собі ще й третю біду – ЄВРО-2012. Можливо я помиляюся, але за моїми спостереженнях надто вже співпадає посилений ремонт доріг у Львові і повний занепад трас в області. По справах я часто буваю в Луцьку і особисто вже два роки переконуюся, що напрямок Львів-Луцьк тепер не ~150 кілометрів, а десь в районі 200-240 км і пролягає через Дубно або Рівне 😦

Траса Львів-Луцьк завжди „славилася” винятковими ледарями та бездарами в дорожніх службах міст Радехів (об’їзна дорога там вже давно називається так через те, що по ній всі уважно об’їздять ями), Кам’янка-Бузька, Стоянів та Горохів. В Кам’янці і Стоянові, щоправда, дорогу роки два-три тому ніби-то капітально ремонтували – але „почерк справжнього майстра” явно видно нижче. Крім міст, традиційно небезпечними для водіїв були відрізки траси перед Кам’янкою-Бузькою та в лісі після перетину аварійного (ось вже років з 10!) моста через Західний Буг.

Але цьогорічний стан напрямку (дорогою це вже називати важко) наводить на думку, що поки Львів „марафетять” для прийому дорогих (в усіх значеннях) футбольних фанатів, українські селяни готуються до партизанських дій проти прибульців 🙂

136 кілометрів, які ще два роки тому займали дві з половиною години їзди, зараз тягнуться на 3.5 а то й всі 4 (!) години! І ми ще сміємося над китайцями, які між іншим запустили потяг з середньою швидкістю 350 км/год (!).

Рекомендація всім автолюбителям – якщо вам треба в Луцьк або з Луцьку – їдьте через Дубно (~200км) або через Рівне (~240 км). По часу вийде теж саме, але пального спалите менше, не згадуючи вже про цілі колеса і підвіску. Дорога через Дубно (ділянка Городниця-Дубно) місцями теж прямує до українських реалій, але не настільки швидко як на відео нижче.

Отже, наша українська реальність :

Коротка фотопідбірка, для тих кому відео не відкривається. Більше фото – в відео 🙂 або тут (але в відео все одно більше :))

Дорога на Кам’янку-Бузьку
Дорога на Кам’янку-Бузьку
Дорога на Кам’янку-Бузьку
В’їзд в Кам’янку-Бузьку
Нещодавно ремонтована дорога в Кам’янці-Бузькій
Нещодавно ремонтована дорога в Кам’янці-Бузькій
Біля автовокзалу в Кам’янці-Бузькій
Аварійний міст через Західний Буг
Аварійний міст через Західний Буг
Дорога на Радехів
Дорога на Радехів
Дорога на Радехів
Очисна техніка в Радехові відсутня?
Місто-халамидник Радехів
Сумнозвісна окружна Радехова
Сумнозвісна окружна Радехова
Дорога на Стоянів
Дорога на Стоянів
Нова дорога в Стоянові
Нова дорога в Стоянові
Нарешті – Волинь!
Прогресуюча львівщина атакує дороги Волині
Місто-нехлюй Горохів
Місто-нехлюй Горохів
Advertisements

18 thoughts on “Euro2012 і дурні – нова біда українців

  1. Хороша дорога.При нагоді порівняйте з трасою ГІРНЕ(СТРИЙ) – СТЕБНИК – ТРУСКАВЕЦЬ – БОРИСЛАВ – САМБОР. Середня швидкісь руху – 18 км/год!!!!

  2. Це не “ЖАХ”. Це реалії українських доріг. Львів-Луцьк – дорога державного значення. Так держава дбає про автомобільний рух у державі… А в цей же час по ТВ постійно інформації про ДТП. Так держава дбає… За кошти які сплачують самі ж водії. Ганьба і сором облавтодорам.

  3. На захист Горохова: на Волині дороги кращі за Львівські, це факт. Хто постійно їздить маршрутом Львів-Луцьк в цьому переконався.

    • на рахунок Горохова я б посперечався (традиційно погана дорого там завжди була як зі сторони Львова їхати – там де знак 40 ще стоїть і практично до автовокзалу). а от те, що Волинь загалом дороги в кращому стані тримає – це факт.
      Ще навіть раніше Львівську область я проїжджав в середньому на швидкості 60-80 км/год (між селами в тому числі), а в Волинській області можна було й до максимально дозволених 110 розігнатися..

  4. Зверніть увагу на ще одну перлину Радехівщини!!! – дільницю регіонального автошляху державного значення Червоноград – Радехів. Все той же Богом забутий Радехів. Згаданий вище автошлях удвічі гірший за наведений на фото. Можливо вся причина в бездарному і напевно дуже
    злодійкуватому керівництві місцевого відділення Укравтодору!

  5. Дороги України (а особливо Львівщини) це брутальний відкритий “розвод” народу кервництвом держави. На ремонт/будівництво доріг з бюджету виділяються величезні кошти. Вартість будівництва кілометру дороги в Україні є такою ж (а іноді і вищою!!!) як і в Німеччині. В німців до того ж дають гарантію 20 років, а в нас через декілька років уже латають… Розкрадання коштів іде на всіх рівнях – від міністерства транспорту до простого робітника з шуфлею. Щоб перемогти в тендері на будівництво дороги, компанія повинна дати 40% від кошторису відкатом! Якісні дороги просто неможливі в таких умовах!

  6. “Україна хоч і не Росія, але основоположні проблеми в нас подібні і давно відомі – „дурні та дороги”.
    Відома справа – в Росії “дурні і дороги”, в України – “дурні, дороги і Росія”.

  7. В Україні основною проблемою є наша загнивша система і погана влада!Усіх чиновників треба зібрати в одну купу і заставити працювати на благо народу!!!І тоді нам буде щастя!!!

  8. Пінгбек: Річна статистика автолюбителя – ч.3 « Bike Traveller’s Blog

  9. Треба всіх чиновників змусити відповідати за свої негарні вчинки. от тоді і буде порядок в країні.

  10. Пінгбек: Річна статистика автолюбителя – ч.4 « Bike Traveller’s Blog

  11. Пінгбек: Річна статистика автолюбителя – ч.5 « Bike Traveller’s Blog

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s