Львівська Сотня 2013


Цьогорічна Львівська Сотня вдалася на славу – і організація, і учасники, і спонсори, і навіть погода – всі молодці )))

Коротко про те, як їхалося. Взагалі не планував рубати, бо на минулих вихідних потягнув трохи зв’язки на лівій нозі. Тому план був виїхати десь біля 3:30-4:00, щоб хоч трохи прогрес був з попереднім роком. Але на старті зустрів бойового колегу Voron026 ака фармацевт :), який мертвого розбудить, не те що мене переконає рубанути ))). Тому, трохи помавпувавши Бурову техніку прогріву під час урочистого маршу, поспілкувавшись з людьми в колоні і просто перепригрівшись на сонечку – вирішив їхати по мірі можливостей  😉

Зі старту рвонули бадьоро, тримався за пелотон практично до мосту Пустомит, де почалися феєрверки з фляг, які ефектно вилітали з кріплень. Моя одна теж вилетіла – поки загальмував, підібрав, то вже лишився хіба Voron026 і його колега (Андрій, по-моєму). Трохи потримався за них, але вони фігачили як коні, тому до Щирця посунув собі розділку в природному темпі.

За Щирцем добрала мене група на 5-6 чоловік, де темп задавав Рома ShBr2k + було пару фіксерів. Влився до них в компанію, поїхали разом далі позмінно. На першому КП трохи розірвалася група, бо дехто (я теж) ставав за водою, дехто (фіксери і ShBr2k) погнали далі. Добрав Рому аж після розковбасу за першим КП, далі групи не було, сунули собі двоє позмінно. Нога почала нагадувати про себе, але не дуже критично, тому поступово наганяємо (за Комарно вже) Вадима Voron026 з колегою і ще одним шосером. Їдемо якийсь час вп’ятьох позмінно. Можна відпочити, бо народу є на зміну достатньо. З часом відвалюються два бійці і ми крутимо троє – ShBr2k, Voron026 та я. Поля, красота, зміни, ями і тд.

Так доїжджаємо до Городка і проскакуємо об’їзну. Пробую гель нутренд – ох і солодке воно, думав щось злипнеться мені – починаю пити як скаженний ))) На повороті в Ів.Франково Voron26 проколюється, тому два Роми сунуть собі далі. Води в мене вже зовсім небагато, але я планую ставати на КП2 за нею, а ShBr2k – ні. Тому допиваємо мою воду і він відривається на ямах і бездоріжжі біля Страдчу. Самостійно докручую до КП2, хлопці мене заправляють оперативно, позаду нікого не видно – тому суну далі сам. Торчок в лісі за Ів.Франково їду як слимак, бо нога вже суттєво дається чути (працює по суті тільки на нажим, підтягування дається з болем) і радуюся, що нема кому мене підловити на фотоапарат з моїми кривляками. Але ще пару ривків – і ось вже рівнина до торчку в Буді. Там вперше за цей сезон переключаюся на 1 зірку спереду (аби тільки не йти пішком, для чого стільки проїхав, щоб тут йти facepalm.png ) і викручую вгору. Очікував, що мене хтось добере за ці два “профукані” підйоми, але, на диво, нікого позаду не бачу. Тому мчу вниз з Буди і практично вже на самих емоціях пролітаю фініш )))

А ось і я в ролі фінішуючої горили )))

IMG_4419[1]

На фініші – біороботи гарцують, дівчата обнімають, медаль дають, піцою кормлять, водою поять. Спілкування, знайомства, “фронтові” спогади і тд – красота, словом.

IMG_4490[1]

Щиро дякую всім причетним до свята (організаторам, волонтерам, спонсорам, учасникам, групам підтримки) – було файно і, навіть я б сказав, епічно! Дякую також “ображеним”/”борцям за справедливість”, які починали перепалки в соцмережах – думаю, учасники на власні очі переконалися, що робота проведена була серйозна і побоювання окремих індивідуумів були явно перебільшені.

Окрема подяка пану Михайлу з ЕкстремСтайла (КП2). Власник напевно найбільшого спортивного магазину в нашому місті особисто стояв на КП, допомагав з водою та батончиками, клеїв та міняв камери – це, як на мене, дуже хороший приклад всім директорам/власникам інших спортзакладів. До того ж, планувалося що це буде лише технічне КП для боротьби з проколами, але в результаті вода/харчування на ньому була більш ніж в тему.

P.S.Результат – 3 години 16 хвилин, що майже на годину краще від минулого року (4:14).
Посилання по темі: 

Мій трек в Strava.

Довідкова – тут.

Враження/обговорення на форумі – тут.

Фінішний протокол.

Багато фото від Вадима та його дружини та від Діани.

2 thoughts on “Львівська Сотня 2013

Залишити відповідь

