Прибамбас для нічного катання


supraled_bodyСьогодні, а точніше годину тому, приїхав з Лодзі(велика подяка Толіку за доставку ;)) подарунок для мого Unibike – велофара для нічного катання Sigma Supraled!. Відгуки/тести про неї і її побратимів можна знайти тут або тут.

Трохи передісторії. Взагалі-то в мене вже є велоліхтарик Author(5 діодів), який я купив для першого свого ровера 3 чи 4 роки тому. Живиться 4-ма ААА батарейками, вистачає його на 30-35 годин безперервного світіння або більше ніж 100 годин переривчастого мигання. Але, по-перше кріплення на руль мені вкрали разом з ровером, тому користуватися ним дещо незручно; а по-друге,він більше підходить для ближнього світла  і як маячок для машин, що їдуть назустріч, чим для повноцінного освітлення дороги. Купу раз, що я з ним їздив по Верещиці(я вам ще не розказував про то? класне місце! 🙂) або по трасі, я просто його вимикав і їхав від місячного або машинного світла – що не є добре. Останній мій нічний заїзд з Жидачева до Львова (тиждень тому, 75км, 3.5-4 години, вдома був біля 12 ночі), я взагалі їхав виключно орієнтуючись в темноті на дорожню розмітку.

Тому рішення про купівлю чогось потужнішого назріло досить оперативно. Покопирсавшись на форумах, я зрозумів дві речі :

1)мені не треба довгограючого світла, оскільки нічні поїздки в мене в середньому тривають до 4-5 годин.

2)бюджет ліхтарика мусить бути в розумних межах – принаймі не повинен перевищувати третини вартості ровера(в моєму випадку <= 100усд).

supraled_ladowarkaПід ці вимоги ідеально вписався Supraled. Живиться від 5 батарейок АА (тобто досить дебелий), одного заряду повинно ставати до 7 годин рівномірного(це важливо!) світіння, можна заряджати акумулятори не виймаючи їх з корпусу (щоб не тягати з собою зарядку для акумуляторів, яка в мене до того ж тільки на 4 батарейки), світить далеко і дає досить широку світлову пляму на виході (фотографій з тестом небуде, оскільки фотік в ремонті), кріплення не відділене від самого ліхтарика, тобто з ровером його вже не вкрадуть :).

supraledПри купівлі є одна корисна порада: купуйте окремо фару і зарядку до нього. В комплекті вони коштують 229зл (там правда ще акумулятори йдуть), що на даний момент становить майже 80 усд, а окремо мені вийшли за 176зл(~55 усд). За різницю в ціні можна собі купити цілком пристойні акумулятори на 2300 мА, яких ще й надовше вистачати буде. Якщо ж акумулятори у вас і так є(як в моєму випадку – вийняв їх з радіомашинки FordGT :)), то тоді чиста економія в 25усд є зовсім непоганою.

4 thoughts on “Прибамбас для нічного катання

  1. Треба і собі згодом купити щось потужніше і широкого діаметру освітлення.
    Моя зараз в мене світить невеликою точкою, тому користі від такої фари не дуже багато, хіба в абсолютній темряві..

  2. ага, в мене такий же той author – п’яит точок, які тільки більше сліплять чим допомагають щось роздивитися. цю лампу тестував після велодня ввечері – 5о км по яворівському полігоні (від 21 до 24 години) – світить не гірше за фари машинні 🙂 видно далеко, пляма світлова широка і без темних зон. author тепер юзаю тільки щоб по сторонах світити. коротше кажучи штука необхідна.

  3. Сповіщення: Вечірні подорожі до країни веломрій « Bike Traveller’s Blog

  4. Сповіщення: Велоподорожі 2009 « Bike Traveller’s Blog

Залишити коментар